article image

Jak zrzucić brzuch – ćwiczenia i porady

Redakcja

2016-07-26 11:23:12

brak komentarzy

Żyjemy w świecie zdominowanym przez zdrowe odżywianie i dbałość o sylwetkę. Z jednej strony moglibyśmy krytykować takie zachowanie, z drugiej zaś – jest to troska o nasze zdrowie. Im większą uwagę mu poświęcamy, tym lepiej nam się żyje. Nic więc dziwnego, że szukasz porad jak zrzucić brzuch – chcesz powalczyć o swój wygląd, który jest odzwierciedleniem tego, jak Ty się czujesz i Twój organizm.

Patrz co pijesz

Jak wiemy, napoje alkoholowe i gazowane są największym zagrożeniem dla płaskiego brzucha. Powodują one, że wlewamy w siebie zbędne, puste kalorie. Pijemy dużo, tak więc równie dużo odkłada nasz organizm w postaci tkanki tłuszczowej. Ogranicz więc alkohol (szczególnie piwo, aby nie wspierać wzrostu mięśnia piwnego!) i całkowicie zrezygnuj z napojów gazowanych i kalorycznych soków na rzecz zdrowej wody (pod warunkiem, że nie będzie smakowa!).

Zmień nawyki żywieniowe

Brzuch nie jest partią oderwaną od Twojego ciała. Jeśli chcesz dowiedzieć się jak zrzucić brzuch, musisz poznać tajniki odchudzania stosowane dla całej sylwetki. Podstawą jest zmiana nawyków żywieniowych, które powodują, że ważysz za dużo. Przede wszystkim musisz zaczynać dzień od solidnego, pełnowartościowego śniadania. Nawet nie wiesz jak zmieni się Twoja energia i nastawienie do świata, jeśli rano zafundujesz sobie porządną porcję posiłku. Druga sprawa to jedzenie małych porcji, ale co trzy godziny. Dzięki temu Twój metabolizm będzie przyzwyczajony do regularnej pracy.

Ćwicz, ćwicz, ćwicz

Zrzucanie kilogramów to praca, a praca to wysiłek. Bez wysiłku nic nie osiągniesz, gdyż siła umysłu nie redukuje tkanki tłuszczowej (a szkoda!). Pokażemy Ci więc kilka ćwiczeń na modelowanie mięśni brzucha. Ćwicz codziennie lub co drugi dzień. Nie przejmuj się zakwasami – to oznaka, że ćwiczenia były dobrze wykonane.

1. Połóż się na plecach na karimacie i ugnij nogi w kolanach. Ręce umieść nad głową i staraj się ich od niej nie odrywać. Bardzo powoli unieś tułów, nie odrywając nóg od podłoża. Wytrzymaj w takiej pozycji 5 sekund. Ćwiczenie powtórz 10 razy.

2. Stopy oprzyj o podłogę, nogi ugnij w kolanach pod kątem 90 stopni, a ręce schowaj z tyłu głowy. Następnie unieś głowę i prawą łopatkę, podczas gdy druga ręka i łopatka nie mogą zostać oderwane od podłogi. Lekko skręć górną część tułowia i wytrzymaj tak przez kilka sekund. Ćwiczenie powtórz trzy razy na obu stronach. Dzięki takiemu ćwiczeniu trenujesz mięśnie skośne brzucha.

Stosuj suplementy na odchudzanie

Uważaj jednak, czy na pewno podchodzą ze sprawdzonego źródła. Najlepsze są suplementy oparte na pokrzywie indyjskiej, gdyż z reguły są 100% naturalne, tak więc masz gwarancję, że nie zaszkodzą Twojemu organizmowi. Aktualnie dużym zainteresowaniem cieszy się produkt Forskolin. Zawarte w nim naturalne dobrodziejstwo obniża wchłanianie cukru do krwi i powoduje, że organizm sięga po własne magazyny w postaci tkanki tłuszczowej. Więcej informacji można poczytać na stronie producenta. Poniżej udostępniamy stronę produktu:


Dodaj komentarz


Brak Komentarzy

Bądź pierwszy i zostaw komentarz !

Sport